021-33390431

بازاریابی رسانه های اجتماعی

بازاریابی رسانه‌های اجتماعی

به قول مارک زاکربرگ، ما انسان‌ها ابتدا در غارها زندگی می‌کردیم، سپس به روستاها و بعد از آن به شهرها رفتیم و حالا می‌رویم تا به اینترنت مهاجرت کنیم!

شبکه‌های اجتماعی به جزئی تفکیک‌ناپذیر از زندگی مردم دنیا (و مردم ما) تبدیل شده است و اهمیت حضور تجاری در این رسانه‌ها، ما را به استفاده از بازاریابی رسانه‌های اجتماعی (SMM) سوق می‌دهد.

اما بازاریابی رسانه‌های اجتماعی صرفا پست گذاشتن در اینستاگرام و تلگرام و جمع‌آوری لایک و فالوئر نیست! هدف می‌خواهد، استراتژی می‌خواهد، برنامه‌ی محتوایی می‌خواهد و…
«شما لایک و فالوئر نمی‌خواهید! شما تحقق اهداف بازاریابی‌تان را می‌خواهید.»

آویژه چگونه خدمات بازاریابی رسانه‌های اجتماعی را ارائه می‌دهد؟

کمپین‌های تبلیغاتی

انتخاب رسانه‌های مناسب، بودجه‌بندی، هماهنگی رسانه‌ها، تهیه‌ی متریال تبلیغاتی، آنالیز و گزارش‌دهی به کارفرما، فرآیندی‌ست که در مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی شبکه‌های اجتماعی طی می‌شود.

تولید محتوا

محتواهای ویدیویی، تصویری و متنی، توسط کپی‌رایترها، گرافیست‌ها، Video Makerها و دوبلورهایی خبره، باکیفیتی بسیار بالا در راستای استراتژی‌های تعیین شده برای شبکه‌های اجتماعی، تولید می‌شود.

استراتژی

ابتدا اهداف بازاریابی، نوع کسب و کار، شرایط بازار، وضعیت رقبا و به طور کلی بازارتان را مرور می‌کنیم و سپس یک برنامه‌ی استراتژیک را برای حضور تجاری‌تان در رسانه‌های اجتماعی تدوین می‌کنیم.

آویژه، مدیریت کدام شبکه‌های اجتماعی را به عهده می‌گیرد؟

فیس بوک

گوگل پلاس

اینستاگرام

لینکدین

تلگرام

توئیتر