بازاریابی رسانه‌های اجتماعیبه قول مارک زاکربرگ، ما انسان‌ها ابتدا در غارها زندگی می‌کردیم، سپس به روستاها و بعد از آن به شهرها رفتیم و حالا می‌رویم تا به اینترنت مهاجرت کنیم!

شبکه‌های اجتماعی به جزئی تفکیک‌ناپذیر از زندگی مردم دنیا (و مردم ما) تبدیل شده است و اهمیت حضور تجاری در این رسانه‌ها، ما را به استفاده از بازاریابی رسانه‌های اجتماعی (SMM) سوق می‌دهد.

اما بازاریابی رسانه‌های اجتماعی صرفا پست گذاشتن در اینستاگرام و تلگرام و جمع‌آوری لایک و فالوئر نیست! هدف می‌خواهد، استراتژی می‌خواهد، برنامه‌ی محتوایی می‌خواهد و…
«شما لایک و فالوئر نمی‌خواهید! شما تحقق اهداف بازاریابی‌تان را می‌خواهید.»

آویژه چگونه خدمات بازاریابی رسانه‌های اجتماعی را ارائه می‌دهد؟

تبلیغات در شبکه های اجتماعی
کمپین‌های تبلیغاتی

انتخاب رسانه‌های مناسب، بودجه‌بندی، هماهنگی رسانه‌ها، تهیه‌ی متریال تبلیغاتی، آنالیز و گزارش‌دهی به کارفرما، فرآیندی‌ست که در مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی شبکه‌های اجتماعی طی می‌شود.

تولید محتوا شبکه‌های اجتماعی
تولید محتوا

محتواهای ویدیویی، تصویری و متنی، توسط کپی‌رایترها، گرافیست‌ها، Video Makerها و دوبلورهایی خبره، باکیفیتی بسیار بالا در راستای استراتژی‌های تعیین شده برای شبکه‌های اجتماعی، تولید می‌شود.

Icon box image
استراتژی

ابتدا اهداف بازاریابی، نوع کسب و کار، شرایط بازار، وضعیت رقبا و به طور کلی بازارتان را مرور می‌کنیم و سپس یک برنامه‌ی استراتژیک را برای حضور تجاری‌تان در رسانه‌های اجتماعی تدوین می‌کنیم.

آویژه، مدیریت کدام شبکه‌های اجتماعی را به عهده می‌گیرد؟

اینستاگرام
تلگرام
فیس بوک
لینکدین
گوگل پلاس
توییتر

درخواست مشاوره‌ی رایگان!

آدرس وب‌سایت شما

نام و نام خانوادگی

شماره تماس شما