بازاریابی موبایلیمیلیون‌ها ایرانی روزانه از تلفن‌های هوشمند استفاده می‌کنند. با آمدن نسل‌های جدید اینترنت برای سیم کارت‌ها (۳G و ۴G) استفاده‌ی ایرانی‌ها از اینترنت موبایل، بسیار بیشتر از قبل شده و تقریبا می‌توان گفت که در ۳ سال گذشته، انقلابی در زمینه‌ی اینترنت همراه ایران شاهد بودیم.

بازاریابی موبایلی (Mobile Marketing) یکی از روش‌های قدرتمند دیجیتال مارکتینگ است که روش‌های مختلفی دارد. آویژه با توجه به نیاز کسب و کارتان و اهدافی که دارید، مناسب‌ترین استراتژی را برای بازاریابی موبایلی شما تدوین می‌کند.

Icon box image
بازاریابی موبایلی وب‌محور

با طراحی ریسپانسیو وب‌سایت، به کاربران اجازه می‌دهید تا با تلفن‌های همراه خود به راحتی از وب‌سایت شما بازدید کنند و درباره‌ی محصولات یا خدمات شما اطلاعت کسب کنند.

Icon box image
اپلیکیشن موبایل

با تولید اپلیکیشن موبایل در حوزه‌ی محصول یا خدماتی که قصد ارائه‌ی آن را دارید، می‌توانید کاربران را از اخبار، فروش‌های ویژه و مقالات وب‌سایت خود آگاه سازید.

Icon box image
کمپین پیامکی

در بازاریابی پیامکی می‌توان اقدام به ارسال پیام‌هایی در دسته‌های تبلیغاتی مختلف (مانند معرفی محصول، برند یا مثلا جشنواره‌ها و تخفیف‌های ویژه)، یا تایید درخواست، گزارش وضعیت خرید و… استفاده کرد.

Icon box image
رسانه‌های اجتماعی موبایل

رسانه‌های اجتماعی موبایل مانند اینستاگرام، وایبر، واتس آپ، لاین و … بستری مناسب و کم هزینه برای ایجاد آگاهی نسبت به محصول یا خدمات شماست.

Icon box image
بازی‌های موبایل

اکثر بازی‌های موبایلی قابلیت نمایش تبلیغات را دارند. با انتخاب بازی‌های پرطرفدار و نمایش تبلیغات در آن‌ها می‌توانید کسب و کار خود را به جامعه‌ی گسترده‌ای نمایش دهید.

Icon box image
کدهای QR

شما می‌توانید با پرینت گرفتن QR code وب‌سایت‌تان بر روی کالاها، هدایا و... خود، آن ها را به صفحه‌ای مخصوص خودشان هدایت کنید و با پیشنهاد تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه‌ی مناسب برای آن‌ها، مشتریان‌تان را حفظ کرده، یا آن‌ها را به خرید بیشتر ترغیب کنید.

درخواست مشاوره‌ی رایگان!

آدرس وب‌سایت شما

نام و نام خانوادگی

شماره تماس شما