021-33390431

بازاریابی موبایلی

بازاریابی موبایلی

میلیون‌ها ایرانی روزانه از تلفن‌های هوشمند استفاده می‌کنند. با آمدن نسل‌های جدید اینترنت برای سیم کارت‌ها (۳G و ۴G) استفاده‌ی ایرانی‌ها از اینترنت موبایل، بسیار بیشتر از قبل شده و تقریبا می‌توان گفت که در ۳ سال گذشته، انقلابی در زمینه‌ی اینترنت همراه ایران شاهد بودیم.

بازاریابی موبایلی (Mobile Marketing) یکی از روش‌های قدرتمند دیجیتال مارکتینگ است که روش‌های مختلفی دارد. آویژه با توجه به نیاز کسب و کارتان و اهدافی که دارید، مناسب‌ترین استراتژی را برای بازاریابی موبایلی شما تدوین می‌کند.

«بازاریابی موبایلی روش‌های متنوعی دارد که با انتخاب درست آن‌ها و عملکردی استراتژیک، می‌توان به نتایج فوق‌العاده‌ای دست یافت»
q

کمپین پیامکی

در بازاریابی پیامکی می‌توان اقدام به ارسال پیام‌هایی در دسته‌های تبلیغاتی مختلف (مانند معرفی محصول، برند یا مثلا جشنواره‌ها و تخفیف‌های ویژه)، یا تایید درخواست، گزارش وضعیت خرید و… استفاده کرد.

q

اپلیکیشن موبایل

با تولید اپلیکیشن موبایل در حوزه‌ی محصول یا خدماتی که قصد ارائه‌ی آن را دارید، می‌توانید کاربران را از اخبار، فروش‌های ویژه و مقالات وب‌سایت خود آگاه سازید.

q

بازاریابی موبایلی وب‌محور

با طراحی ریسپانسیو وب‌سایت، به کاربران اجازه می‌دهید تا با تلفن‌های همراه خود به راحتی از وب‌سایت شما بازدید کنند و درباره‌ی محصولات یا خدمات شما اطلاعت کسب کنند.

q

کدهای QR

شما می‌توانید با پرینت گرفتن QR code وب‌سایت‌تان بر روی کالاها، هدایا و... خود، آن ها را به صفحه‌ای مخصوص خودشان هدایت کنید و با پیشنهاد تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه‌ی مناسب برای آن‌ها، مشتریان‌تان را حفظ کرده، یا آن‌ها را به خرید بیشتر ترغیب کنید.

q

بازی‌های موبایل

اکثر بازی‌های موبایلی قابلیت نمایش تبلیغات را دارند. با انتخاب بازی‌های پرطرفدار و نمایش تبلیغات در آن‌ها می‌توانید کسب و کار خود را به جامعه‌ی گسترده‌ای نمایش دهید.

q

رسانه‌های اجتماعی موبایل

رسانه‌های اجتماعی موبایل مانند اینستاگرام، وایبر، واتس آپ، لاین و … بستری مناسب و کم هزینه برای ایجاد آگاهی نسبت به محصول یا خدمات شماست.