021-3779382

بازاریابی محتوایی

بازاریابی محتوایی

بازاریابی محتوایی، آینده‌ی بازاریابی‌ست! روشی‌ست که شاید در بسیاری از موارد نتوان به صورت مستقل به آن نگاه کرد، اما رد پایش را در تمامی روش‌های دیگر بازاریابی‌مان خواهیم دید. از طراحی وب‌سایت و سئو بگیرید تا بازاریابی ایمیلی و (به خصوص) بازاریابی درونگرا.

محتوای با کیفیت (عکس، متن، ویدیو، اینفوگرافی و…)، یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین المان‌های یک تبلیغ موفق است و آویژه به شما کمک می‌کند تا بهترین محتوا را در راستای فرآیندهای بازاریابی خود به کار بگیرید.

«ما با استراتژی های بازاریابی محتوایی در افزایش مخاطب و بازدید وب‌سایت‌تان به شما کمک می کنیم.»
شناسایی مخاطبان در گام اول

شناسایی جامعه‌ی هدف در هر حوزه‌ی فعالیتی، اولین قدم در جهت تولید محتواست. این کار با توجه به تخصص و نوع خدمات یک سازمان انجام می‌پذیرد.

شناسایی نیازهای مخاطبان

هر گروه از مخاطبان نیازهای متنوعی دارند که تولید محتوا باید در جهت پاسخ گویی به نیازهای مخاطبان هدف شما صورت پذیرد.

تولید محتوا در جهت رفع نیازها

محتوای تولید شده باید به شکل منحصر به فرد نیازهای مخاطبان هدف شما را پاسخ دهد تا مخاطبان همیشه پیگیر مطالب شما باشند.

استفاده از محتوای بصری جذاب

استفاده از محتوای بصری جذاب و مناسب باعث ایجاد رغبت در مخاطبان و نبود یکنواختی و کسل‌کنندگی در محتوای تولید شده می‌شود.