021-33779382

خدمات بازاریابی، تبلیغات و برندینگ دیجیتال

ما برای کسب و کار شما چه کار می‌کنیم؟
۲ حالت را بررسی می‌کنیم:

۱) شما می‌دانید که به کدام ابزار دیجیتال مارکتینگ احتیاج دارید:

مثلا مطمئن هستید که می‌خواهید وب‌سایت‌تان را سئو کنید؛ در اینستاگرام، یک کمپین تبلیغاتی را پیاده‌سازی کنید؛ یا این که صرفا می‌خواهید یک ایمیل خلاقانه برای وب‌سایت‌تان طراحی شود!

ما چه می‌کنیم؟
در این حالت، آژانس دیجیتال مارکتینگ آویژه اجرای گام به گام خدمات درخواستی شما را در دستور کار قرار می‌دهد. آمادگی این را داشته باشید که از سطح کیفیت خدمات ما سورپرایز شوید؛ قرار است با حرفه‌ای‌ها کار کنید.

۲) شما یک (یا چند) هدف دارید و دنبال بهترین استراتژی هستید:

می‌خواهید در وهله‌ی نخست، مناسب‌ترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ را برای رسیدن به این اهداف شناسایی کنید؛ یک استراتژی دیجیتال مارکتینگ داشته باشید و هر ابزار دیجیتال مارکتینگ را همان قدری به کار بگیرید که برای رسیدن به هدف‌تان ضروری‌ست.

ما چه می‌کنیم؟
در این صورت نیاز است تا طی یک پروسه، ابتدا اهداف‌تان را مرور کنیم؛ سپس وضعیت کسب و کارتان، رقبایتان، بازارتان و… (سایر المان‌های تحقیقات بازار آنلاین) را بررسی کنیم؛ در وهله‌ی بعدی، مناسب‌ترین ابزارها را برای تحقق اهداف بازاریابی (یا برندینگ) شما شناسایی کرده و در قالب یک پروپوزال، تمامی اهداف، استراتژی‌ها و اقدامات اجرائی مورد نیاز را برای تحقق اهداف‌تان در اختیار شما قرار می‌دهیم.
حال می‌توانید با چشمانی باز و با داشتن برنامه‌ای سنجیده، فعالیتی حرفه‌ای در دنیای دیجیتال مارکتینگ داشته باشید.

با ابزارهای تحقیقات کلمات کلیدی، به صرفه‌ترین کلمات را برای سئوی وب‌سایت‌تان انتخاب می‌کنیم. بعد از آن فقط باید مدتی (بین ۲ تا ۶ ماه) صبر کنید تا خودتان را در بالاترین نتایج موتورهای جست و جو ببینید.

پست گذاشتن در اینستاگرام را همه بلدند! شما به عنوان یک حرفه‌ای بایستی برای شبکه‌های اجتماعی خود «استراتژی» داشته باشید. فرق است بین تولید محتوای جذاب و تولید محتوای راهگشا برای شبکه‌های اجتماعی.

بدون محتوا هیچ چیز در دنیای بازاریابی اثربخش نیست و اگر هم باشد، اثربخشی آن با کمترین بازدهی ممکن است. لازم است تا ایمیل‌تان، بلاگ‌تان، شبکه‌های اجتماعی، صفحات وب‌سایت‌تان و... محتوای کارگشا و جذابی داشته باشند.

بیش از ۴۰ میلیون ایرانی، کاربر تلفن‌های هوشمند هستند (خسرو سلجوقی، سازمان فناوری اطلاعات) و میزان استفاده ایرانی‌ها از اینترنت تلفن همراه تا پایان ۱۳۹۴، ۳۸۷ ترابایت بود (اصغر عمیدیان، معاون وزیر ارتباطات). شک نکنید که برای استفاده از فضا در جهت توسعه ی کسب و کارتان راهکارهای مختلفی وجود دارد. ما به شما راهکار می دهیم.

مدیریت کمپین تبلیغاتی آنلاین

رسانه‌های بسیار متنوعی در دنیای وب فارسی وجود دارند. این که در کدام رسانه؟ با چه تعداد مخاطب؟ در چه سایز بنر؟ با چه میزان بودجه؟ با چه نوع تبلیغ؟ (بنری یا کلیکی یا ترکیبی) و به طور خلاصه، با چه برنامه‌ای می‌خواهیم با استفاده از تبلیغات آنلاین، به اهداف بازاریابی‌مان برسیم؛ سوالاتی‌ست که پاسخش را در آویژه خواهید یافت.

ایمیل مارکتینگ

«هزینه‌ی پایین، بازگشت سرمایه‌ی بالا»؛ این تمام آن چیزی‌ست که در مورد اهمیت ایمیل مارکتینگ می‌توانیم به آن اشاره کنیم. آویژه با طراحی استراتژی، طراحی گرافیکی زیبا و جذاب، مخاطب‌شناسی و آنالیز کمپین، به شما در این زمینه کمک خواهد کرد.

اگر می‌پرسید که «برای کسب و کار من چه کاری می‌توانید انجام دهید؟»
شما را به یک گفت و گوی چند دقیقه‌ای دعوت می‌کنیم!