021-33390431

مقالات

گوگل پاندا (Google Panda) نام یکی از الگوریتم های کمپانی گوگل در رتبه ‌بندی نتایج جستجو است که در فوریه ۲۰۱۱ معرفی شد. این الگوریتم نتایج جستجو صفحات را تا حدودی تغییر داده است و شدیدا با مطالب کپی شده، بی ربط یا بی فایده مبارزه می‌ کند .در اوایل سال ۱۳۹۱ اثرات این الگوریتم روی زبان پارسی توسط وبمستر ها شناسایی شد. گوگل پاندا را نباید ویرایشی جدید از ساز و کار جستجوی گوگل که هر...

تجارت الکترونیک (E-Commerce) به خرید و فروش کالا و خدمات، انتقال وجه و یا داده ها از طریق شبکه های کامپیوتری گفته می شود که بر اساس تکنولوژی هایی مانند بر بستر شبکه‌های موبایل، انتقال وجه الکترونیکی، تبادل الکترونیکی داده ها، نرم افزارهای مدیریت موجودی،و سیستم های جمع آوری اتوماتیک اطلاعات شکل گرفته است. انواع تجارت الکترونیک کسب و کار با کسب و کار (B2B): این فناوری مدل تکامل یافته مبادله الکترونیکی داده ها (EDI) است و در...

پرداخت به ازای کلیک (Pay Per Click) در واقع نوعی از تبلیغات آنلاین است که در آن مخاطبان تبلیغات به وب سایت یا رسانه تبلیغ دهنده هدایت می شوند و هزینه آن بر اساس تعداد کلیک ها پرداخت می شود. استفاده از روش PPC یکی از پر طرفدارترین روش های تبلیغات آنلاین می باشد. برای مثال تبلیغات گوگل اد (Google Adwords) که در نتایج جستجویش ظاهر می شود از سیستم PPC استفاده می کند. به این معنا...