021-33390431

۱۳ روش برای بازاریابی محتوایی

13 روش برای بازاریابی محتوایی

۱۳ روش برای بازاریابی محتوایی

تولید محتوا در زمانی که بودجه ی زیادی برای آن در نظر گرفته اید مسلما ساده است! و تولید محتوای مناسب برای مخاطبانتان ، با داشتن محدودیت در بودجه کاری سخت است.

آن چه که من می دانم این است که کسب و کار های کوچک با محدودیت منابع و مجموعه ای از چالش ها رو به رو هستند ، اما با این حال کسب و کارهای کوچک زیادی را می شناسم که در زمینه ی بازاریابی محتوایی موفق عمل کرده اند.

در این مقاله سعی دارم شما را با ۱۳ روش برای انجام بازاریابی محتوایی با بودجه های مختلف و محدود آشنا کنم.

  1. صندوق ارسال ایمیل تان را به پست وبلاگ تبدیل کنید ، به این معنا که دنبال ایمیل هایی بگردید که در قالب پاسخ به سوالات متداول مشتریان و یا فروشندگان باشند و آن ها را پست کنید.
  2. همه ی ارائه های در قالب PowerPoint تان را به پست های Slide Share تبدیل کنید و آن ها را به صورت یک پست وبلاگ خلاصه به اشتراک بگذارید.
  3. پست های Slide Share مدیران تان و نیز یادداشت هایی را که از سخنرانی هایشان در اختیار دارید به مقاله تبدیل کنید.
  4. هر کلیپ ویدیویی را که تاکنون شرکت تان تولید نموده است را به پست های وبلاگ تبدیل کرده و آن ها را منتشر کنید ، برای راهنمایی بیشتر در مورد ضبط ویدیو های ساده و مناسب حتی با تلفن همراهتان به Wistia مراجعه کنید. (http://wistia.com/library/shooting-video-with-an-iphone)
  5. ساده ترین سوالاتی را که ممکن است برای عنوان مطلب تان پیش بیاید پاسخ دهید.
  6. لیستی از بهترین افرادی را تهیه کنید که دنبال کردن مطالب شان (در وب سایت یا صفحات شبکه اجتماعی شان) می تواند به تهیه ی محتوای مناسب برای وب سایتتان کمک کند.
  7. لیستی از یک سری منابع مناسب برای تهیه ی محتوا مورد نظرتان تهیه کنید.
  8. مردم عاشق لیست ها ، آمار و به طور کلی حقایق هستند. یک شمای کلی از خدمات و پشتیبانی های شرکت تان را به صورت یک لیست ، اینفوگرافی ، آمار و… درآورید.
  9. اتفاقات و تغییرات مهم شرکت تان را اطلاع رسانی کنید.
  10. درباره ی یک سری مهارت ها و ابزار ها که از آن ها برای پیشرفت کارتان استفاده می کنید و این مهارت ها شما را از بقیه ی رقبایتان متمایز می کند ، مقاله بنویسید.
    مقالاتی که به افزایش بهره وری بخش های مختلف کسب و کار مشتری تان کمک می کند معمولا جزو پرطرفدارترین مقالات در دنیای وب است.
  11. یک کتاب الکترونیکی (eBook) که در آن متونی تاثیر گذار از جاه طلبی ها ، چالش ها و اهداف کوتاه مدت و بلند مدت تان قرار دارد تهیه و در وب سایت تان قرار دهید.
  12. وب سایت های شرکت های دیگر را ببینید و از تم کلی آن ها برای طراحی و درج اینفوگرافی های مناسب کسب و کارتان ایده بگیرید. هرگز از تاثیر اینفوگرافی ها غافل نشوید.
  13. مشتریان و تیم های فروش منابع بسیار مناسبی برای تولید محتوای مناسب هستند.
    یک بخش پرسش و پاسخ در وب سایتتان ایجاد کنید و از آن ها بخواهید تا در آن ، سوالات خود را مطرح کنند و شما هم پاسخ آن ها را در FAQ ساخته شده درج نمایید.
Share
بدون نظر

نظر دهید